Web Oficial Cultura de Villaviciosa (Asturias)
Compartir: Compartir
  • Facebook
  • Twitter
  • WhatsApp (en nueva ventana)
  • Mail (en nueva ventana)

Contábenmelo'n casa, cuentos tradicionales

Carlos Alba

Trátase d´una sesión de narración oral de cuentos tradicionales, amosando tamién otros xéneros de la tradición oral como retafiles, cantarinos y cosadielles.

La tradición oral ye una de les manifestaciones mas completes de la capacidá creativa d´un pueblu. Como diz María Josefa Canellada falando del cuentu tradicional, ye "expresivo de un estado de conciencia colectiva y representativo de una madurez sociocultural". Por embargo, la tradición oral viva ta perdiéndose, un procesu común en tol mundu occidental. Sicasí, les sesiones de narración oral son una de les ferramientes cimeres pa caltener y esparder esta estaya de la cultural tradicional. Y los neños y neñes, un públicu afayaízu que depués podrá entrugar a güeles y güelos sobre los conteníos de les histories.

Los conteníos de la propuestas tan sacaos de la propia esperiencia del narrador y de delles recopilaciones de tradición oral asturiana (ver cartafueyo). La sesión ye dialogada pa que los neños y neñes, y los mayores, puedan cunta-y tamién al narrador les histories que sepan.

AYUNTAMIENTO DE VILLAVICIOSA
Plaza del Ayuntamiento, S/N
33300 Villaviciosa
ASTURIAS
Ayuntamiento de Villaviciosa
Ayuntamiento de Villaviciosa © 2021