Web Oficial Cultura de Villaviciosa (Asturias)
Compartir: Compartir
  • Facebook
  • Twitter
  • WhatsApp (en nueva ventana)
  • Mail (en nueva ventana)

VI Premiu Relatos Xosé Caveda y Nava

cartel

BASES

VI PREMIU DE RELATOS XOSÉ CAVEDA Y NAVA CONCEYU DE VILLAVICIOSA


A) Convocatoria

Convocatoria del VI PREMIU DE RELATOS XOSÉ CAVEDA Y NAVA, acordies coles Bases Xenerales reguladores de subvenciones, aprobaes por alcuerdu plenariu del Conceyu de Villaviciosa, con fecha de 30 de marzu de 2022, espublizaes nel BOPA n. 91 con fecha de 13 de mayu de 2022.


B) Creitu presupuestariu y cuantía

El premiu impútase a la partida 334-489.18

Cuantía del premiu: 1.000 euros, que tarán sometíos a les retenciones fiscales afitaes pola Llei

Entregaráse una Mazana de Plata conmemorativa como troféu al ganador.


C) Oxetu, condiciones y finalidá

El Premiu de Relatos Curtios Xosé Caveda y Nava, de frecuencia añal, tien como fin fomentar la creación lliteraria en llingua asturiana y el so espardimientu, ufriendo oportunidaes a los escritores pal conocimientu públicu de la so obra.


Cada participante va poder presentar una obra, escrita en llingua asturiana. El tema va ser llibre.


Los trabayos han presentase en formatu papel, por triplicáu en sobre zarráu, ensin identificación de l’autoría y col títulu.


El llargor del trabayu nun va poder ser inferior a 3 folios nin superior a 12, escritos per una cara namás, con un espaciu interllinial de 1,5, con tipu de lletra Times New Roman 12 puntos.


La omisión o incumplimientu de los requisitos indicaos va dar llugar a la descalificación del autor/a.


El ganador del concursu comprométese a asistir a la ceremonia d’entrega’l premiu, quitando por causa de fuerza mayor convenientemente xustificada, casu nel que va poder delegar la so representación.


El Conceyu de Villaviciosa (Asturies) acuta’l derechu de facer modificaciones y entamar iniciatives non regulaes nesta convocatoria, siempre que contribuyan al meyor desenvolvimientu del concursu.

D) Réxime de concesión del premiu

El procedimientu de concesión efectuaráse en réxime de concurrencia competitiva, per aciu de convocatoria y procedimientu únicos, nel qu’han incluyise toes aquelles peticiones qu’axunten los requisitos esixíos y, d’alcuerdu colos criterios de publicidá, oxetividá, tresparencia, igualdá y non discriminación, acordies colo previsto na Llei 38/2003, de 17 de payares, Xeneral de Subvenciones.


La instrucción del procedimientu realizaráse acordies colo afitao nes Bases Xenerales reguladores del réxime de concesión de subvenciones pal exerciciu 2022 del Conceyu de Villaviciosa.


E) Requisitos de solicitú y acreitación

Va poder participar cualquier autor con independencia de la so residencia o nacionalidá, mayor de 18 años na fecha del pieslle’l plazu d’unviu de los relatos, dando por implícita la plena conformidá colo prescrito nes presentes bases. Nun van poder presentase a esta convocatoria los ganadores de les dos ediciones anteriores.

La obra ha ser orixinal y inédita, incluyíos medios electrónicos, y non premiada en nengún otru concursu. L’autor ganador va tener qu’acreitar esta condición per aciu de declaración xurada.


Los relatos son propiedá de los/es autores. Sicasí, pol fechu de participar nesti concursu, el Conceyu de Villaviciosa acuta’l derechu de publicación del relatu premiáu, y d’una escoyeta de relatos participantes determinada pol xuráu, ensin llende temporal y ensin suponer por ello contraprestación económica, o d’otru tipu, a los/es autores, cola única obligación de citar l’autoría.

F) Autorización

La persona solicitante va poder autorizar al órganu xestor pa qu’esti pueda solicitar el certificáu o documentu acreitativu de tar al corriente de les sos obligaciones tributaries y pa cola Seguridá Social. Esta autorización inclúise nel impresu de solicitú de subvención.-


G) Órganos competentes pa la instrucción y resolución del procedimientu

Ye competente pa la resolución del procedimientu de concesión de les subvenciones la Xunta de Gobiernu Local, por delegación de l’Alcaldía (Resolución de l’Alcaldía númberu 764, de fecha 20 de xunu de 2019, espublizada nel BOPA númberu 159 de 19 d’agostu siguiente).

Correspuende la instrucción, ordenación, tramitación y impulsu del procedimientu de concesión de les subvenciones a la estaya d’Información Xuvenil. Como órganu encargáu d’instruyir l’espediente, va revisar los espedientes de solicitú y verificar que contién la documentación que se requier, acordies colo afitao nes Bases Xenerales reguladores del réxime de concesión de subvenciones pal exerciciu 2022 del Conceyu de Villaviciosa.

H) Comisión de valoración

Las obres presentaes van valorase por un Xuráu designáu pol Ilmu. Conceyu de Villaviciosa. Formaránlu persones de prestixu reconocíu nel ámbitu cultural y lliterariu.

I) Forma y plazu de presentación de solicitúes

El procedimientu entamaráse per aciu de la presentación de solicitú (que pue descargase dende’l apartáu “Subvenciones” del Tablón d’anuncies de la Sede Electrónica del Conceyu de Villaviciosa), nes oficines del rexistru de la casa conceyu, asina como nos demás sitios previstos nel artículu 16.4 de la Llei 39/2015, convenientemente roblada, incluyendo:

· Declaración de nun incurrir en nengún de los supuestos afitaos pol artículu 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de payares, Xeneral de Subvenciones, p’algamar la condición de beneficiariu de subvenciones.

· Declaración responsable del interesáu, acordies colo qu’afita l’artículu 24.7 del Real Decretu 887/2006, de 21 de xunetu, que ratifique positivamente que’l solicitante ta al día nes sos obligaciones tributaries col Estáu y col Conceyu de Villaviciosa (tamién los tributos que tienen delegada la recaldación al Principáu d’Asturies), asina como cola Seguridá social.

El plazu de presentación va ser hasta’l 14 d’ochobre de 2022. Nun van almitise les solicitúes presentaes fuera de plazu.

Les solicitúes tamién van poder presentase per vía telemática (dende’l procedimientu subvenciones -ver catálogu de servicios- de la Sede Electrónica d’esti Conceyu).-

J) Documentación qu’acompaña la solicitú

A la solicitú a la que se fizo referencia nel apartáu anterior, ha tener qu’acompañala:


. Anexu I denomináu Boletín de Participación (que se pue descargar dende l’apartáu “Subvenciones” del Tablón d’anuncies de la Sede Electrónica del Conceyu de Villaviciosa.

. Relatu col qu’opta al concursu —nos términos del apartáu C) oxetu, condiciones y finalidá—. Nel casu de presentación telemática’l relatu axuntaráse n’archivu PDF y dende la tramitación del espediente preservaráse en tou momentu l’anonimatu de la obra.-

. Copia del documentu d’identidá

. Currículu breve del autor/a (opcional)


Ensin perxuiciu de la documentación presentada, l’Ayuntamientu va poder solicitar l’ampliación de los datos qu’estime oportunos.

La comprobación de la existencia de datos non axustaos a la realidá, tanto na solicitú como na documentación aportada, va poder suponer, en función de la so importancia, la denegación del premiu.

Si se notare la falta de dalgún de los documentos indicaos nesti artículu o s’obvervaren deficiencies nel so conteníu o fuere necesaria dalguna aclaración sobre’l mesmu, requeriráse al solicitante pa que, nun plazu de diez díes, subsane les deficiencies observaes y/o aporte la documentación o información adicional que s’estime necesaria pa un evaluación afayadiza y resolución de la petición, con indicación de que, si nin lo ficiera asina, va considerase que desiste de la so solicitú y va procedese al archivu de la mesma ensin más trámite, acordies colo afitao nel artículu 68 de la Llei 39/2015, de 1 d’ochobre, del Procedimientu Alministrativu Común de les Alministraciones Públiques.

K) Plazos de resolución, publicación y notificación

El plazu máximu pa resolver y espublizar la resolución del procedimientu de concesión del premiu nun va poder pasar de los seis meses, acordies colo que dispón l’artículu 25 de la Llei 38/2003 de 17 de payares, Xeneral de Subvenciones.

El técnicu/a responsable del área de cultura, en viendo l’espediente y l’Informe del Xuráu, va proponer la concesión del premiu a la Xunta de Gobiernu del Ayuntamientu, que, previa fiscalización, va resolver la concesión del premiu.

La resolución o alcuerdu de concesión va ser notificada, comunicada y espublizada, según contemplen les Bases Xenerales reguladores del réxime de concesión de subvenciones del Conceyu de Villaviciosa.

 

L) Criterios de valoración y fallu del concursu

Son criterios de valoración la orixinalidá, creatividá y calidá lliteraria.

El xuráu, siguiendo estos criterios, va realizar una valoración de toles obres presentaes.

El fallu va ser inapellable y motiváu, siguiendo los citaos criterios d’orixinalidá, creatividá y calidá artística. El certame va poder ser declaráu ermu, si asina lo estimare’l xuráu, que tará compuestu por persones que se darán a conocer nesi momentu.

AYUNTAMIENTO DE VILLAVICIOSA
Plaza del Ayuntamiento, S/N
33300 Villaviciosa
ASTURIAS
Ayuntamiento de Villaviciosa
Ayuntamiento de Villaviciosa © 2022