Web Oficial Cultura de Villaviciosa (Asturias)
Compartir: Compartir
  • Facebook
  • Twitter
  • WhatsApp (en nueva ventana)
  • Mail (en nueva ventana)

Nun Tris presentó La Reina la Guapura de Leenane en el Riera

LEEANNE

La obra de Nun Tris nos traslada a la Irlanda de los años 80. Se trata de un texto original de Martin McDonagh, reconocido dramaturgo inglés oriundo de Irlanda, y está destinada a público adulto. El autor y esta obra en concreto, un auténtico clásico contemporáneo, pueden encuadrarse dentro del movimiento In-yer-face (En tu cara), una impactante y perturbadora evolución del teatro realista.

El título ha sido premiado en numerosas ocasiones. El lenguaje de los personajes en la obra original es un inglés con expresiones gaélicas, lo que da pie a traducirlo a un asturiano correcto, pero muy coloquial y comprensible por cualquier persona.

TEATRO RIERA - Villaviciosa

SÁBADO 26 DE DICIEMBRE - 19H
 
Género: Teatru, drama, comedia negra

Dirigido a: público adulto

Duración: 105 minutos

Nun ambiente humilde y sórdidu, na Irlanda de los años 80, nuna sociedá condergada a la emigración, endientro d´un contestu de violencia y crisis idiomática ya identitaria, Maureen Folan, la protagonista, caltién una complicada relación cola so madre. Ella tien 40 años y ye virxe, y la so madre, Mag, ye práuticamente una inválida, anque según la so fía, desaxera los sos problemes.

Una cenciella invitación pa dir a una fiesta va camudar el destín de dambes. Maureen va dir, anque la so madre va faer tolo posible pa torgalo, y ellí va realcontrase con Pato Dooley, un vieyu amigu que siempres la consideró "la reina la guapura de Leenane". Dambos van pasar la nueche xuntos (anque nun van llegar a peracabar), y Pato fadrá-y saber que llueu se tendrá que volver dir Ray, l’hermanu de Pato, fai de mensaxeru ente ésti y Maureen, anque los mensaxes nunca lleguen a la so destinataria por aciu de Mag, lo que-y acabará acarretando graves conscuencies.

Entradas gratuitas disponibles en la taquilla del Teatro desde las 18 horas del mismo día de la función.

Aforo muy limitado (44 plazas) dado el actual protocolo de contención covid19.

Registro de datos, obligatorio uso de mascarilla, higiene y distancia interpersonal.

AYUNTAMIENTO DE VILLAVICIOSA
Plaza del Ayuntamiento, S/N
33300 Villaviciosa
ASTURIAS
Ayuntamiento de Villaviciosa
Ayuntamiento de Villaviciosa © 2021